tirsdag 19. mai 2009

Dagens tips!

Disse klærne fikk jeg i posten i går! De blir dagens tips! De er kjøpt på denne amerikanske nettbutikken! Ideen bak denne nettbutikken er helt super, man får bl.a Ralph Lauren til amerikanske priser, noe som gjør shoppingen litt hyggeligere :) Det finnes masse flotte merker å velge i mellom og ingen produkter koster mer enn 200 NOK. Dette medfører at man slipper ekstra toll og mva på varene og de blir sendt i hver sin pakke. Det ble ca 50 kr i tillegg for frakt på hver pakke, og jeg synes jeg har gjort en veldig god handel! Jeg behøvde ikke å betale på nettet, jeg fikk faktura sammen med varene og hvis klærne ikke passer kan man sende dem tilbake uten kostnad. Det ble en piquèskjorte til Fabian og meg. Madelen fikk en piquèkjole.
Jeg må selvfølgelig ikke glemme at leveringstiden var særdeles god, det tok ca en uke fra jeg handlet til varene var hjemme i postkassen! -Lene-

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar