mandag 25. mai 2009

Planting!

I kveld har jeg plantet i verandakassene. Har 4 slike på verandaen og det ble det samme i alle sammen (iår igjen!). Synes disse petuniaene er veldig greie, de holder lenge og kan bli skikkelig store med masse blomster bare man steller litt med dem. Tar gjerne en liten runde hver kveld for å knipe av de visne blomstene, så hoper det seg ikke så opp. De er glade i vann og jeg har ikke selvvanningspotter, noe som sikkert er det beste for slike som trenger mye vann, men...men... -Lene-

3 kommentarer:

  1. Hei, jenter!! Takk for hyggelig hilsen:) Så flott blogg dere har!!!

    Ha en fin kveld!

    Klem Anette:)

    SvarSlett
  2. Hei på dere!!: ) Gratulerer med ny blogg, jeg er stadig innom nettbutikken deres å titter, gøy at dere nå har fått dere en blogg også!

    Legger meg til som følger og kommer på besøk igjen!

    Ha en super uke!!: )

    Klem Frk T

    SvarSlett
  3. har og noen av disse.. Liker dem jeg og og de blir bare finere og finere utover sommeren..

    Klem,Kari

    SvarSlett