fredag 21. mai 2010

Klar for avgang!

God morgen! Hvilke herlige dager vi har hatt nå! Vi har hatt premiere på grillen og tilbrakt nesten all tid ute! Temperaturen har vært opp mot 27-28 grader!
Min "Sallad-bolle" fra Bruka har vært i flittig bruk til grillmaten:)
Siden jeg er oppvokst på en gård/gartneri har vi fri tilgang på nyplukkede tomater fra april-oktober, og det er jammen meg litt av et gode! Jeg elsker tomater!

Potatis-bollen har også fått luftet seg, det ser ikke ut til at det er noe oppi den, men vi klarte bare ikke helt å fylle den helt:) Så denne kan romme poteter til mange gjester:)


Og hva hører vel ikke med på en varm sommerdag?
IS:)



Nå skal vi gjøre oss klare for avgang til helgens bryllup!
Vi skal kjøre over fjellet til Bømlo i dag:)
Og i morgen blir den store dagen for min svoger og svigerinne, vi gleder oss!
God helg alle sammen!
-Lene-

15 kommentarer:

  1. Kjør pent og kos dere i bryllup :)
    Er det ikke deilig med sommer-vær, vi har også brukt grillen flittig!
    Ha en fin helg!
    klem Hege

    SvarSlett
  2. Sendt deg en liten mail.. :)
    -Hege

    SvarSlett
  3. Herlige bilder og velkommen til vestlandet skal dere være!!

    God tur.

    Klem Tonje

    SvarSlett
  4. Hei hei. Så deilig det så ut. Sol og varme med masse gost på grillen.
    God tur i bryllup.
    :) Susanne

    SvarSlett
  5. Deilige sommerbilder!♥ Akkurat sånn vi vil ha det. ha en fin helg og kos dere i bryllup. :)
    Klem Hanne Mette

    SvarSlett
  6. Heisann!
    Skulle så gjerne kjøpt litt fra Bruka :) Er det mulig, eller selger dere kun fra butikken?

    Karina

    SvarSlett
  7. Herlige sommerdager!! Vi nyter det her også!!
    Må bare få takke for utrolig rask service. Bestilte "leke-is" fra dere forrige helg og i går kom pakken i posten! :)
    Iskremen falt i smak hos guttene mine så her har vi lekt is-butikk i hele dag. :)
    GOOOD lenghelg til dere.
    Klem fra Inger-Lise

    SvarSlett
  8. Herlige bilder, og flotte produkter her under. Håper dere selger i massevis!

    God helg jenter!
    klem,
    Emma

    PS
    Postkassen gjorde stor succé, men jeg har ikke rukket å blogge om det. :)

    SvarSlett
  9. Hi ! Wir haben auch gegrillt, obwohl nicht so schön wie bei Euch war, aber wie lange soll man auf die Sonne wartet? ;) Have a nice weekend, klem, margaretha

    SvarSlett
  10. Tusen takk for gratulasjoner! Deilig vær å komme hjem til! Jeg må helt klart innom Ula i løpet av sommeren på Bruka shopping, Bruka er virkelig en favoritt:)
    Håper dere koser dere masse i bryllup!
    Klem AG

    SvarSlett
  11. Herlig med sommervær og grilling ja!
    Herlig å komme hjem til mamma og pappa en tur og faktisk grille og gå i short, hehe.

    Kos dere masse i bryllup!

    SvarSlett
  12. Mums vad gott det ser ut. Hoppas att ni hade det trevligt på bröllopet/ Kramkram A

    SvarSlett
  13. Digger bollene. Tror jeg må stikke innom nettshopen og kjøpe fler! :-)

    SvarSlett