fredag 29. mai 2009

"Jeg gikk en tur på stien...."

"...og søkte skogens ro, da hørte jeg fra lien en gjøk som sa ko-ko!" Ja, det var absolutt deilig med en liten tur i skogen på formiddagen i dag. Ettermiddagen ble bare stress, ikke tenkte jeg på at pinsetrafikken var igang....Tok vel mer enn 3 ganger så lang tid inn til byen for oss. Og hjem ble vi stoppet av en ulykke, vi fikk snudd og tok en "snarvei" trodde vi, men det var det et par andre som også hadde tenkt på (les: 100). Så på den trange snarveien stoppet det også opp da søplebilen og en bil med campingvogn prøvde å passere hverandre...etterhvert kom vi videre, og akkurat inn døra til barne-tv når alle gjøremål var i boks! Jeg har kjøpt tapet til kjøkkenet! Den ble utvalgt etter sånn ca. 1 min overveielse, jada 2 barn var på slep, haha:-) Den var ganske enkel, så jeg håper det ikke blir for ille. Skal nå igang med 2. og siste strøket med maling etter ungene er i seng. I morgen skal jeg prøve meg på sparkling, noe jeg ikke har gjort før. Hva har jeg begitt meg ut på tro? Hjelp!!! God pinsehelg til alle!
-Lene-



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar