søndag 21. juni 2009

Midsommarafton!

Efter den goda lunchen så gick vi till festplatsen där midsommarstången skulle resas.
Fina, fina vännen min och lilla jag. Jag SAKNAR verkligen sverige när jag är hemma och umgås med alla goda vänner här!

"Du och jag moster, du och jag!" Wilma har lekt Emil hela helgen hemma hos moster och morbror. Vi tog med oss tårta och kaffe som vi åt mellan dans och lekar!


Lilla sessan min i gröngräset. Bästa dansen kring midsommarstången var helt klart "Små grodorna..."



Mammas lilla prins i midsommarkrans och sin sjömanskostym! Godkväll på er!-Alexandra-




2 kommentarer:

  1. Så fina ni är och vad mysigt ni verkar ha haft det. Saknar er puss Å

    SvarSlett
  2. Va mysigt det var att ha hela fam Grönn-Weiss på så nära håll. En riktigt super duper helg :-)! Krama dina underbara barn från mig. Kram B1

    SvarSlett