onsdag 10. juni 2009

Utfordring!

Jag har fått utfordringen från My New England Dream och sänder den vidare till Stjärnor & Champagne!


* Hva er du opptatt av for tiden? Min familj och New England style.
*Hva har du på deg i dag? Juicy couture mysdress. Världens skönaste mys!
* Hva skal du spise til middag? Grilla på dotterns sommarfest i barnehagen.
* Hva vil du gjerne lære deg? Mer om viner och att spela gitarr.
* Hva hører du på akkurat nå? Coldplay med Fix you! Underbar sång.
* Hva er ditt favorittvær? Alla väder har sin charm men det är svårslaget att vara ute med båten och ha klarblå himmel och strålande sol.
* Hva er ditt mest utfordrende mål akkurat nå? Vad jag vill bli när jag blir stor! :-)
* Hva syntes du om den personen som tagget deg? Verkar vara en trevlig tjej med en fin blogg!
* Hvis du kunne fått et hus ferdig innredet hvor som helst i verden - hvor skulle det ha vært? The Hamptons.
* Hva ville du gjerne hatt akkurat nå? Familj och "gamla" vänner närmre.
* Hva vil du gjerne bli kvitt? Ogräset i min rosenrabatt.
* Hvis du kunne dratt hvor som helst i verden den nærmeste timen, hvor ville du da dratt? Till Florida, Orlando, för att besöka "familj" och vänner. Jag var utbytesstudent där.
* Hvilket språk vil du lært? Italienska.
* Hva ser du etter i en venn? Att man kan lita på henne/honom och ärlighet.
* Hvem vil du gjerne møte? Vet inte.
*Hva slags musikk liker du? U2, Håkan Hellstöm, Kent, Winnerbäck, Coldplay...listan kan göras lång.
* Hva er favorittplagget i klesskapet ditt? Jag är en "klänning-tjej"men använder just nu mycket tunikor och tights.
* Hva er drømmejobben? Läkare.
*Har du noen favorittmodeller? Nix.
*Hvis du hadde hatt 1000 kr akkurat nå, hva ville du brukt de på? En klänning.
* Beskriv stilen din? Klassisk. Jag tycker såklart mycket om New England och inspireras av olika trender. Men jag tycker om gedigna saker som håller länge. Kvalitet framför kvantitet.
* Hva er det siste motebladet du kjøpte? Interiørmagasinet maison.
* Den siste CD`en du kjøpte? U2. "No line on the horizon"
* Hva vil du akkurat nå? Åka och hämta min dotter!

Så var det med det! Jag gillar listor! :-) -Alexandra-



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar