lørdag 25. juli 2009

Fargerikt!


Bilder fra Lexington

Lexington har utvidet fargespekteret sitt og nå har du enda flere farger å velge imellom!
Så mye fint og hvilken kvalitet!
I dag har vi brukt hele dagen i dyreparken, har ikke fått inn bilder på pc'n ennå, men det kommer nok i morgen:)
Det har vært en kjempefin dag og ungene sover godt i baksetet nå! (jada, jeg bilblogger litt igjen, hihi!).
I morgen skal jeg ha butikkvakt i sommerbutikken vår fra kl. 12-16, det gleder jeg meg til:)
Og i morgen kveld drar mannen og jeg til Trondheim, uten barn! Han skal på et kurs med jobben noen dager (kan jo ikke bare feriere!) Jeg skal på Spa mens han er på kurs:)
Dere vil bli oppdatert på både det ene og det andre:)
Ha en finfin lørdagskveld!
-Lene-

1 kommentar:

  1. Lexington har så mye flott!
    God tur til Trondheim:) Kan anbefale en tur innom Cornelias Hus (www.corneliashus.no), mye flott!!
    Klem AG

    SvarSlett