onsdag 1. juli 2009

Rot eller orden?



Bilder fra Pottery Barn

I dag har jeg tatt en liten sjau her hjemme, det fløt mer eller mindre av papirer, post og annet som jeg måtte få ordnet opp i. Men jeg har ikke noe bra system, for det blir jo rotete igjen med en gang! Jeg har funnet ut at huset vårt er for lite og skylder på det når det blir for rotete, det er stapp fullt over alt, i både skuffer og skap. Mulig det er en dårlig unnskyldning, burde nok gått litt nøyere til verks og kastet litt (les mye!) Jeg er veldig god til å få ryddet slik at det kan se akseptabelt ut, men åpner du et skap så ramler det nesten ting over deg, haha:-)
Nå er det middag på barna, jeg skal kose meg med en gresk salat etter leggetid,
har fyset på det i mange dager nå:-)
-Lene-

2 kommentarer:

  1. Kjenner meg godt igjen, jeg rydder og jeg rydder, men det blir bare kaos ut av systemene mine.. Kan nok ha noe med interessen for interiør og behovet for hele tiden å endre noe i hjemmet?!: ) Huff, her fyller det seg hvertfall opp..

    Ha en fin kveld, og kos deg med salaten din; )

    Klem

    SvarSlett
  2. Jeg også skylder på for liten plass:) Det blir nok mye bedre den dagen vi kjøper oss hus unskylder jeg meg med. Men, mer plass gir vel ofte også mer rot..
    Ha en super kveld!
    Klem AG

    SvarSlett