onsdag 12. august 2009

Och till de små prinsarna!

Självklart behöver inte killar ha blått och tjejer ha rosa men jag är riktigt svag för både babyblått och babyrosa. Tillsammans med den vita basen är det så mjuk stämning i bilderna.
För att inte tala om nallar/bamsar. Så söta och väldigt amerikanskt! Kolla in den fina hyllan med stjärnor på och hjärtdetaljen på sängen.

Båda mina små bebisar har sovit inne hos mig i början så därför har de fått mer ett barnrum än ett "nyföddrum".



Men det är vackert att se på dessa inspirerande bilder.


Som att sova på små moln! Bilder fann jag här!
Tjingeling!
-Alexandra-



3 kommentarer:

  1. Ja, her var det mye fint til barnerom. Skal snart igang med å innrede rom til vår lille snuppe. (Skal studere neste innlegg grundig jeg da...)

    Ha en fin dag!

    SvarSlett
  2. Så skjønne rom, nydelig med hvitt og blått....stjerne tallerkene kommer fra Riviera Maison, og ble kjøpt inn for sommersesongen i år....

    SvarSlett
  3. Ooioi, så nydelige barnerom du viser! Har selv også et innlegg med inspirasjon. Rosa på min side da ;-) Hehe!

    Ha en fin dag videre!
    Nå blir det IKEA for alle penga her ;-)
    Klem

    SvarSlett