torsdag 17. september 2009

Eurodisney here we come!

I morgen setter vi kursen mot Paris og EuroDisney! Endelig litt ferie på oss også! Det blir første gang alle 4 drar sammen utenlands på tur! Det har gått i et forrykende tempo i dag, nye varer har ankommet nettbutikken vår, og jeg har akkurat lagt dem ut! Innimellom dette har jeg gjort et forsøk på å pakke litt også, men langt fra ferdig..., hjelp!
Pc'n min blir hjemme og skal få litt ferie den også, så det kan bli dårlig med blogging på meg den neste uken. Men kommer jeg over en pc på turen kan det jo hende abstinensene melder seg, hihi:)
Så inntil vi blogges neste gang; "so long!"
-Lene-

9 kommentarer:

  1. Hei Lene!
    Tusen takk skal du ha :-) Nå blir det iallefall en stund til jeg skal male igjen, når jeg er ferdige meg dørene til skapet da så klart :-p

    GOD TUR TIL PARIS OG DISNEY!! Så heldige dere er, og det kommer nok til å bli helt perfekt!! :-) Kos dere og nyt tiden sammen!

    Vi blogges når du kommer hjem igjen! Kanskje du sniker innom en tur om det dukker opp en PC ;-) Jeg hadde nok ikke klart å holde fingrene borte! Hoho!

    GOD TUR IGJEN!
    Klem Jorid

    SvarSlett
  2. God tur! Det blir nok en fin tur:)
    Klem AG

    SvarSlett
  3. God tur !!! Det blir nok kjempekjekt for både store og små :-) Har vært der med familien to ganger, og kunne gjerne reist en gang til :-)

    Kos dere !
    Klem, Nostalgia

    SvarSlett
  4. Så deilig for dere. Da håper jeg at dere koser masse!
    Takk for tips. Jeg skal sjekke ut. Tenkte å dra i ukedagene jeg. Da er de sikkert mye ledig. :)

    God ferie og god kveld!

    Klem A

    SvarSlett
  5. Tusen takk for koselig hilninger hos meg;)Kjekke dere er.

    GUUUD,jeg vil være med på tur.Så gøy det hørtes ut!!
    Kos dere masse.GOD TUR.

    PS!Den tv-benken kunne jeg å tenkt meg,har ikke sett den før!

    Klem C

    SvarSlett
  6. Ha en kjempe fin tur og kos dere masse!!

    SvarSlett
  7. Ha en riktigt skön resa och njut av allt det fina i Eurodisney! Vi var där för ett par år sedan och det var en trevlig resa!
    Hoppas ni hinner in till Paris också?
    Kram sabina

    SvarSlett
  8. Så fine nyheter dere har fått i nettbutikken! Shoppetrangen fikk noen utfordringer der..

    Høres ut som et perfekt reisemål. God tur alle 4, kose dee masse :-)

    SvarSlett
  9. Kos dere masse, masse i Paris kjære deg!: ) Paris er en vakker by og det blir nok en perfekt ferie for dere.. Blir det tid til litt shopping etter Disneyland da?: ) God helg, klemmer til deg

    SvarSlett