onsdag 9. september 2009

God morgen fra Stavanger!




Inspirasjon fra Artwood

Har falt helt for denne stilen. Alt i kurv, de gamle koffertene, hele pakken! Skulle gjerne innredet et rom i denne stilen hjemme, hadde passet perfekt oppe på loftsrommet hos oss:) Men der er det dessverre blitt litt oppbevaringsrom i mangel på plass ellers i huset, men jeg skal prøve å få litt orden der oppe så vi kan nyte dette rommet i vinter! Oj da! Det var visst ennå en ting å sette på "to do"-listen min:)
Ha en super dag alle sammen!
-Lene-

3 kommentarer:

  1. Fantastisk dag her i Rogaland. Jeg skal snart løpe av sted på jobb men ville bare innom for å ønske deg en herlig dag 20 minutter fra meg. Håper sola titter frem så kan dere gå å mate endene med Breia vannet:)

    SvarSlett
  2. Så nydelige bilder! Koseligt og varmt :-)
    Ha en flott onsdag!

    Klem Jorid

    SvarSlett
  3. Kjempe fint! Helt min stil:)

    Ha en fin dag videre!

    Charlotte

    SvarSlett