søndag 11. oktober 2009

Da kjører vi på...!

...med jul og juletips! Ser det er mange med meg som har startet å snuse litt på julen rundt om på bloggene:) Jeg har ikke tenkt på hvordan man henger opp julestrømpene på peisen, men her er ihvertfall en mulighet. Veldig fint var det også. Disse bildene er fra Pottery Barn, men det må vel være andre forhandlere som har noen lignende varianter.
Med navn, lekkert:)

Kanskje den mest tradisjonelle julestrømpen, kommer nok aldri til å gå av moten;)

Jeg er og blir et julemenneske, og føler nå at det er lov å starte så smått å planlegge litt:)
Og å planlegge er jo halve moroa!
Nå skal jeg ta en bloggrunde og se hva dere har gjort på i dag!
-Lene-

6 kommentarer:

  1. Julestrømper med navn har jeg nettopp laget 19 stk av på bestilling... Det blir litt mere personlig med navn ja..Arti oppheng du fant..
    Ellers er jeg innom bloggen deres daglig.Spennende blogg dere har..Ha en videre flott søndag..Klæm Linda

    SvarSlett
  2. Ja nå nærmer det seg juleaktiviteter for meg også. Kjekt å starte tidlig med litt prdouksjon...tiden flyr. Har planer om å sy meg en julestrømpe i år, fikk ikke gjort det i fjor... ha en fin ukestart i morgen, klem

    SvarSlett
  3. Endelig tid for juleinnlegg :-)
    Bare fortsett i det gode sporet!
    Blir så glad inni meg når jeg tenker på jul!
    og som du sier -planleggingen er halve moroa.
    Jeg har allerede begynt å tenke på en eventuell julekalender på min egen blogg, men skal google litt og se om jeg finer eksempler.
    (Min blogg er profesjonsrettet, ikke om interiør..)

    SvarSlett
  4. Er så koslig med julestrømper!!!
    Gleder meg til å pynte peisen,
    selv om den nissen jeg skal treffe i år,
    går i shorts;P
    jeg vet at CoventGarden har hatt lignende oppheng tidligere...
    jeg må alltid innom deres blogg på min runde;)
    ha en fin søndagskveld;)
    klem Vera

    SvarSlett
  5. Aaah, så nydelig! Vi har jo peis nå, så kanskje julestrømpene skal få plass der iår :-) Eller iallefall til neste år :-))

    Man kan jo aldri begynne å tenke for tidlig på julen, og jeg har selv en plan om å være ferdig i november! Kan bli tussig nok med en høygravid jorid i desember ;-)

    Jeg holder på å skal få ordnet bloggboken nå, så skal jeg svare dere når jeg vet hvor mye det ble kostende :-D

    Klem J

    SvarSlett
  6. Hei på deg :) Jeg elsker sånne julestrømpeholdere! Anbefaler ebay, søk på "stocking holder" eller "mantle stocking" eller noe sånt :)

    Tusen takk for koselig hilsen!

    Ha en fin dag! Klem

    SvarSlett