torsdag 8. oktober 2009

Dagens shopping!

Da ble det 3 par vintersko i dag, men dessverre ingen til meg. Vi hadde med oss sponsor, så takk til "mom"(=barnas mormor):) Lurer forresten hvordan jeg skal få tak i sponsor til interiørshoppingen min? Noen forslag?
Madelen har også fått seg en vinterjakke. 249,- på Cubus, et bra kjøp synes jeg! Pelskragen kan man kneppe av fra hetta, tror jeg kommer til å gjøre det. Hadde veldig lyst på en kåpe også til henne, men fant ikke "den rette" i dag.

Dagene går så fort her, synes aldri jeg rekker det jeg skal.... Skal prøve å ta tak i litt av gjøremålene nå:)

Ha en fortsatt fin ettermiddag!

-Lene-

1 kommentar:

  1. Så fine sko og ikke minst jakke :-D Jeg også ønsker meg en skikkerlig boblejakke, men tenker jeg bare venter litt ettersom magen bare blir større! Haha..

    Ja, guud, dagene flyyyr. Er allerede ny svangerskapsuke i morgen for min del, 27 uker, og det går så fort!! Syns ikke det var lenge siden at jeg rundet 12 uker og senket skuldrene..

    Håper dere får en fin kveld! :-D
    Klem Jorid

    SvarSlett