søndag 18. oktober 2009

Hver dag er en gave!

Inspirasjonsbilde fra Pottery Barn

Søndag igjen og vi har sovet til over klokken åtte, deilig! For en småbarnsmor er det jo veldig lenge:) Og jeg som har fått totalt lakenskrekk om kvelden for tida, så passet det ekstra bra! Vi skal pusle litt hjemme i dag og nyte dagen sammen!

Jeg må sette en ny lyslenke på handlelisten min til uken, den gamle er kaputt...tror jeg kjøpte den på "Kremmerhuset", noen som har sett noen ekstra fine, hvor?

Oj, nå "piper" det på eggenene her, got to go!

Ha en herlig søndagsmorgen!

-Lene-

5 kommentarer:

  1. Takk for hyggelig kommentar hos meg ;o)
    Jeg får vel bare hoppe i det å sy...

    Var på loppemarked igår og plukka med meg en bærepose full av stoff, så snart har jeg ingen unnskyldning lenger til å ikke sette igang ;o)

    Nyt frokosten og ha en flott søndag

    Klem

    SvarSlett
  2. Takk for hyggelig kommentar...Kommer helt i julemodus når jeg ser bildet ditt. Elsker jul..og alt som hender rundt den, både med pynting og alle familietradisjonene som følger med.

    Her jobber vi på spreng for å få alt klart til vårt nye kjøkken kommer i begynnelsen av november. Utrolig mye rart en finner i skapene, visste ikke jeg hadde så mye jeg...Hilsen Lilli

    SvarSlett
  3. God morgen. Jeg vet ikke hvor du får tak i en fin en... Si ifra til meg hvis noen har bra tips. :)

    Ha en fin søndag Lene! Klem Anine

    SvarSlett
  4. ha en finfin søndag,

    Kjekt å lese om deg under her forresten.

    SvarSlett
  5. Så koselig søndagsmorgen :)
    Enig med deg, hver dag er en gave!

    Ha en finfin søndag,
    Klem Maria:)

    SvarSlett