mandag 19. oktober 2009

Lite om en tvåbarnsmor!



Vi har blivit utfordrade av den fina bloggen "The house on the island" så här kommer lite listinfo om mig! :-)


1) Skriv 3 ting du husker som om det var i går:

1. Natten då Wilma föddes!
2. Dagen då Carl Ludvig föddes!
3. Blixtförälskelsen jag kände då jag såg min make första gången!

2) Skriv 3 ting du misliker:

1. Elakhet
2. Att städa
3. Avundsjuka

3. Skriv 3 ting du liker godt:

1. Mys med familjen
2. Resor
3. God mat och vin

4)Skriv 3 blogger du besøker daglig:

1. Noe på hjertet
2. Stjärnor & Champagne
3. Villa von Krogh

5) Skriv ned 3 sanger du hører på for tiden:

1. Jag får liksom ingen ordning med Lars winnerbäck
2. Töntarna med Kent
3. Please dont leave me med Pink

6) Skriv ned 3 tv-programmer som du følger med på:

1. Grey´s anatomy
2. Skavlan
3. Nyheterna

7) Skriv 3 bloggvenner du vil sende denne videre til:

1. Kristin
2. Tone
3. Tonje

Det var lite om mig! :-) Jag gillar listor!!
-Alexandra-

4 kommentarer:

  1. Gøy å få vite litt om deg da:) Flott bilde!

    SvarSlett
  2. Så Bra at tar utfordringen! Gøy å få vite mer om deg også :-) Klem Vibeke

    SvarSlett
  3. Hei! Takk for trivelig besøk hos meg:-) Så koselig, inspirerende blogg dere har, tar gjerne turen innom igjen! Nå skla jeg jammen meg ta en titt inn i nettbutikken deres også! Ha en fin kveld.

    Camilla:-)

    SvarSlett
  4. Koselig liste Alexandra!
    Og fint bilde av dere. Søte barna dine. Jeg savner å være hjemme med baby jeg... :)
    Den tid kommer vel igjen håper jeg.

    God kveld til deg og dine!

    SvarSlett