mandag 26. oktober 2009

Minnenas galleri!


(Bilder från Slettvoll)
Godkväll på er bloggisar!
Jag har skrivit det många gånger men mörka ramar mot vita väggar ger rummet en sådan karaktär!
Nu har jag stoppat om mina små troll.
Wilma älskar att bli läst för och är inne i en fas då hon frågar om precis allt! :-)
En liten rumpnisse låter hon som ibland!
Förra året gjorde jag en fotobok om Wilmas år som vi gav till hennes mormor och morfar i julklapp. Vi behöll en själva också och bestämde oss för att göra det även i år! Med digitala bilder är det så lätt att de bara blir liggande på datan...hur som helst så har jag tänkt att börja kolla efter lite bilder i kväll.
Förra året startade jag med det i senaste laget, kan man lugnt säga! ;-)
Så bland årets minnen kommer jag att husera ikväll!
Njut er afton!
-Alexandra-

4 kommentarer:

  1. Stilig med kontraster!
    Takk for at du vil være med i min lille Giveaway, var ikke den store responsen føler jeg.. hehe.. men men ;)
    Klem Hege

    SvarSlett
  2. - Love it! Jeg kunne aldri ha jobbet i en Slettvoll butikk. Hele lønnen ville gått bort til møbler!
    - Fotobøker er en genial oppfinnelse. Den eldste datteren min minnet meg i dag på vår avtale om å lage bok fra årets USA tur. Tiden nå er akkurat passe for en så koselig oppgave. En super gave å gi bort.
    - Når det gjelder tapet i maritimt mønster er det ganske mye å velge i, men sjelden noe jeg virkelig faller for. Tapetene fra Ralph Lauren er derimot i en egen klasse, både i farver og mønstre. Du finner nok noe fint til din lille Carl Ludvig. Morsomt, for vår sønn heter Carl Erik, eller Calle som mange også sier.
    Ha en koselig stund med bildene dine.
    Klem fra Anette Willemine

    SvarSlett
  3. Kjempe lur gave, og sikkert lurt å begynne litt tidlig slik at det blir kos...ikke et ork!

    SvarSlett
  4. Drømmer om Slettvoll du også ser jeg:o)
    Skulle ønske jeg fikk kjøpe billig siden jeg er fra samme sted, men den gang ei.... Får begynne å spare;)

    SvarSlett