torsdag 1. oktober 2009

Vi har en vinnare!

Jag gjorde mysigt på verandan så att Lene och jag kunde sitta ute och dra vår vinnare!
Fårfällarna är från Gotland, kuddar från Nyblom o Kollen och löparen på bordet är egentligen en matta men jag tycker att den gör sig så bra som duk! ;-)
Den kommer från Gripsholm.
Allt utom fårfällarna kan du köpa här!
Varmt te och mörk choklad var det jag hade att bjuda på! ;-)
Vi var ju tvugna att prova den nya tesorten från Greengate.

Ni var många som tävlade. Lene kikar ned i skålen från Mateus.




Så är det dags att dra en vinnare...


...och det blev Kari!



Grattis till dig!
Vi sänder dig din gåva så fort vi fått din adress.







Mina två nya koppar från Greengate fick göra premiär, dagen till ära!
Tycker mycket om det mönstret!




Riktigt varmt blev det på verandan.
Vi som satt i dunvästar och allt...;-)








Här är priset!
Te från Greengate, kökshanduk med mönstret Chloe och diskmedel i fin flaska från Greengate!
Ha en strålande dag!

(ursäkta dåliga bilder men ljuset blev allt för starkt)
-Alexandra-








2 kommentarer:

  1. Vilken underbar utsikt ni har!!!! Det vore inte dumt att få sitta där och njuta!
    Grattis till den lyckliga vinnaren!

    SvarSlett
  2. Herlige bilder av herlige damer!
    Og ja! :)
    Jeg har sendt deg malingslyst over fjorden her...
    Ha en fin kveld begge to!

    Kram

    SvarSlett