mandag 2. november 2009

Hvor er du...

Bilde fra Designbelysning
...når det gjelder julelys og dekorasjoner ute i desember? Har ruslet litt i byen nå (gardinstenger er kjøpt!) og har vurdert om jeg bør oppgradere litt på adventslysestaker og utebelysning...
Nå er ihvertfall utvalget stort har jeg sett, tror ikke det blir reinsdyr og slede, men kanskje litt mer på trærne:) Akkurat nå sitter jeg faktisk på Metro lekeland og blogger, ungene springer rundt og er heeelt i hundre:)
Ha en fin ettermiddag!
-Lene-

2 kommentarer:

  1. Jeg syns det er flott med julebelysning i desember, men ikke overkill som i USA. Vi har lyslenke på grantreet vi har stående utenfor husveggen og det er så koselig å se, spesielt når snøen har lavet ned :-))

    Herlig med shopping idag, det ble det dårlig med her. Men det blir vel :-)) Så gøy med lekeland, det kunne jeg virkelig tenkt meg her på Levanger også!

    Ha en flott kveld Lene :-)

    SvarSlett
  2. Skulle ynskje eg hadde hage som eg kunne pynta litt opp!
    Ha ei herleg veke:)

    SvarSlett