søndag 1. november 2009

Jul i november!!

Ja, idag startar vi julen hos New England Style! Välkommen in och se på våra julsaker.
Detta gillar jag! Enkel, fin och skandinavisk jul! Lingonris både som kransar och vid bordsdukning är vackert!

Personligen tycker jag att det är bra att julhandeln startar nu.
Drömmer man om en december utan stress så är det ju hög tid att starta!
Sitter du med ett jättebra julklappstips så dela gärna med dig! ;-)
Hoppas att din november har startat bra!
-Alexandra-


11 kommentarer:

  1. Hei dere :-)
    Så MYE fint på nettbutikken!! :-)) Skal virkelig se etter om jeg skal slenge inn en bestilling snart! Julegavene iår blir handlet hos dere ;-))

    Ja, Lene, uken som har vært har vært hektisk her også med maling maling og maling! Er nå ENDELIG ferdig, og jeg skal la litt bilder å komme med på bloggen i ettermiddag! :-)

    Ser frem til en uke med avslapping jeg nå :-))
    Ha en flott 1. november dere, tenk så fort tiden går!

    Klem J

    SvarSlett
  2. løper inn for å se... gleder meg til lønning jeg...

    klem Beate

    SvarSlett
  3. Fine bilder:) Deilig å startejuleforberedelsene litt tidlig så man slipper stresset rett før jula ringes inn.
    Ønsker deg en fortsatt fin søndag!
    Klem AG

    SvarSlett
  4. Oj..så mye fine ting til jul dere hadde i butikken. Falt pladask for puten med God jul skrift på. Hilsen Lilli

    SvarSlett
  5. Oj, så spennende. Da må jeg nok ta meg en tur inn og titte tenker jeg! :)

    Klem Janne Merethe

    SvarSlett
  6. Härliga bilder, precis jul i min smak! Älskar den vita kudden med röd text, är den
    Linums?
    Kram Sabina

    SvarSlett
  7. Hej igen!
    Såg i er webshop att den är från Nyblom/Kollén. Jättefin! Måste fundera på den...

    SvarSlett
  8. Hej, vad julsugen man blir, julstrumpan och kudden var jättefina.
    Er blogg är full av inspiration.
    Ha det så gott !
    Annelie från
    http://radhusochstuga.blogspot.com

    SvarSlett
  9. Å, så mye lekkert! Nettopp vært og tittet, og jeg må si at jeg fikk julestemning, ja :-) Men nå som det er november synes jeg det er lov til å begynne å tenke på julen. Jeg er en skikkelig juleelsker selv så..

    Jeg ønsker dere en kjempefin søndag videre!

    SvarSlett
  10. Hallå sömntuta! Trodde jag skulle få läsa och se lite bilder före frukost:) Lite fam. bilder idag kanske?? Nu ska jag gå tillbaka till mina kokande ägg. Ha en härlig vecka, ni är saknade här! Puss Å

    SvarSlett
  11. Å- Ingen sömntuta i det här huset idag! Tyvärr! ;-) Jag och Calle pysslar runt här hemma. Sitter och går igenom Wilmas gamla kläder så att millas lilla sessa kan ärva! :-) Ha en fin dag! Pratas senare!! puss a

    SvarSlett