tirsdag 17. november 2009

Se, min kjole!

Dette blir Madelens julaften-kjole i år:)
Den er fra Lindex og hadde fine detaljer synes jeg.

Denne kjolen kjøpte vi da vi var på ferie i Euro-Disney i høst,
kommer nok på iløpet av julen den også:)

Den er i et litt tynnere bomullsstoff
og kan brukes både sommer og vinter:)

Madelen er blitt veldig opphengt i kjoler nå om dagen, spørs nok om disse her har litt feil farge, for hennes største juleønske er nemlig en ROSA kjole:) Vet ikke hvor hun får det fra, men her om dagen sa hun at på julaften skulle pappa ha på "gifteklær"(= dress), mamma skulle ha på kjole og så skulle vi danse! Så vi får se da, om jeg blir bedt opp på dans til jul:)
Ha en fin ettermiddag!
-Lene-

10 kommentarer:

  1. Så nydelig!! :-)) Blir spennende å se jenta i kjolene!

    Hihihi, gullkorn fra barnemunn! Herlig å høre hun har planen klar til juleaften ;-)

    Håper dagen deres har vært fin!
    Klem Jorid

    SvarSlett
  2. Nydelige kjoler! Min lille datter hadde en utrolig fin julekjole fra Disney i fjor,men den er desverre alt for liten nå....Men i desember reiser min kjære og meg til Paris,så jeg regner med at å finne ny kjole ikke blir noe problem;o)
    Ha en fin kveld!

    Klem fra Bette

    SvarSlett
  3. Det er så morsomt med disse små. De sier ting på en herlig måte. Hun blir helt sikkert bedårende! :)

    SvarSlett
  4. Hei:) Så utrolig flotte kjoler, begge to. Kan tenke meg hun blir lekker i dem.

    Ha en fortsatt fin kveld
    Klem Janne Merethe

    SvarSlett
  5. hi, hi... morsomt sagt av datteren din!
    kjolene er nydelige. det blir nok noen julekjoler til Loppa også. endelig kan jeg velge og vrake i kjoler! Det har alltid vært så mye mer til jenter enn til gutter!

    klem Beate

    SvarSlett
  6. Å, de var kjempesøte! Hun kan sikkert be sin far opp til dans i julen. Mor kan fotodokumentere til oss blogg-venninner.
    Ha en hyggelig kveld. Nå blir det Grey's på meg.
    Klem fra Anette Willemine

    SvarSlett
  7. Så søte kjoler:) Hun blir sikkert kjempenydelig på julaften med den kjolen!
    Ha en fin kveld!
    Klem AG

    SvarSlett
  8. Så fine kjoler! Man får passe på å pynte småjentene så ofte en kan når de er små - før du vet ordet av det er hun stor og bestemmer påkledningen selv. Blir vel fint med en dans rundt juletreet i jula, vel!

    SvarSlett