fredag 20. november 2009

Snart helg!

Litt tegning på kjøkkenet nå i formiddag. Madelen ville ha litt hjelp til å tegne en sol, så mamma'n trår til:) Tross alt ikke så vanskelig å tegne en sol...
Mamma'n fornøyd med solen, datter'n heller muggen, "for det var jo ikke slik det skulle være!"

Best at vi gjør hvert vårt;)
Jeg abbonerer på "Kamille", og alltid like stas når det kommer i posten:)


Jeg leser om hvordan jeg skal lage flotte pepperkaker...




....og mine egne julekuler:)
Blir nok pepperkaker, men egne julekuler er slik som jeg fabler om å gjøre, men som aldri blir noe av, haha:) Så jeg kan sikkert slå fast med en gang at jeg IKKE kommer til å lage egne julekuler:)



Radioen står på og spiller akkurat nå Robbie Williams:)
"Let meeeee, entertain you...";)



Disse solgte vi i nettbutikken i sommer:)



Hei, hva pønsker du på nå, Madelen?


Jada, lille rampungen;)
God helg fra oss!
-Lene-

10 kommentarer:

  1. Hei på dere!

    Nydelige bilder og klem til dere med ønske om god helg...;)

    Klem Christina

    SvarSlett
  2. Hehe,søtt innlegg!God helg!:O)

    SvarSlett
  3. Herlige bilder! Ser ut som om dere koser dere sikkelig!

    Og hva er det med unger som alltid må blåse ut lys? Sånn er mine unger også. Jeg tenner lys, og de blåser dem ut. Men det hadde jo vært værre om de hadde fløyet rundt og tent lys da... hehehe...

    Ønsker deg og dine en riktig fin helg! Her i Bergen har vi skalket lukene og limt hatten fast på hodet.

    Klem fra Charlotte

    SvarSlett
  4. Veldig koselige bilder:)

    Jeg har også fått Kamille i posten, like kjekt hver gang!

    ha en riktig god helg.

    Klem Pink Lady

    SvarSlett
  5. Ville bare innom for å ønske deg en herlig helg. Klem fra Elin:)

    SvarSlett
  6. Your blog is beautiful, Loved.
    Thanks for your visit.
    kiss

    SvarSlett
  7. Herlige bilder :-) Så lik mammaen sin da!

    Kos dere ikveld!
    Klem Jorid

    SvarSlett
  8. Koselige bilder:) Ha en fin helg!
    Klem AG

    SvarSlett
  9. Jeg har laget julekuler med paljetter og knappenåler. Det sier jeg bare, det tok tid, sinnsykt mye tid!!.. Jeg gjør det aldri igjen... ;)
    Men de blir jo fine da. Men om det er verdt strevet er en annen sak :)
    God Helg!

    SvarSlett
  10. Herlig innlegg;o)
    Nattaklem fra meg!

    SvarSlett