tirsdag 24. november 2009

Välkommen sol!

God morgon alla fina bloggisar och hallojsen Tisdag! Dessutom sol...herre min hatt...den har jag inte sett mycket av i november. Startar av morgonen med en julig inspirationsbild från en hall. Mysigt ser det ut!
Kom över den här bilden när jag var ute och surfade och först satte jag nästan kaffet i halsen och tänkte "stackars lilla Suri"! Men sedan tänkte jag på att små tjejer i treårsåldern har starka viljor, och att det är många som har starka meningar om vad de ska ha på sig! Väljer att tänka att det är så. Hon ser ju inte direkt ut som en treåring här!


Men kollar man på denna bilden så ser man ju att det går lika bra med gummistövlar. ;-)
Hoppas att er dag har startat fint. Här ska det absolut bli en promenad idag. Solen ska inte visa sig förgäves! :-)
Tjingeling för nu!
-Alexandra-

4 kommentarer:

  1. Hehe.. Alexandra. Ser du nøye etter på bildet av Suri med høyhælte sko, så er nok bildet manipulert. Det der er IKKE beina til en treåring, det skal jeg love deg... Dessuten er hodet enormt i forhold til resten av kroppen.... Men morsomt var det jo:-) Ha en fin dag. Klem Kristin

    SvarSlett
  2. God dag Alexandra.
    Deilig med sol! Jeg merker jeg blir litt lettere til sinns. :)
    Kos deg med promenad! Klem fra meg som må være inne.... Blæ.

    SvarSlett
  3. Heihei!
    Ønsker deg en flott dag :-) Herlig med sol da, her regner det idag også :-(

    Klem J

    SvarSlett