torsdag 31. desember 2009

Godt nytt år!

Nå skal snart champagnen sprettes!
Vi skal feire at vi har et innholdsrikt år bak oss og at vi har et nytt og spennende år fremfor oss!

Vi startet bloggen i mai dette året og har "møtt" så mange hyggelige bloggere!

Vi takker og bukker for alle hyggelige kommentarer og hilsner vi har fått! Bloggen hadde aldri vært det samme uten dem! Vi gleder oss til å fortsette inn i 2010, kanskje noen av oss møtes på ordentlig også!?



Masse klemmer fra Alexandra & Lene


7 kommentarer:

  1. Hei Alexandra og Lene! :-)
    Først vil jeg takke dere for den fantastiske bloggen dere lager, med inspirasjon og om hverdagslivet deres. Man føler man blir "kjent" og at man utvikler et visst vennskap.

    Ikke minst vil jeg takke dere for alle hyggelige kommentarer dere tar dere tid til å legge igjen hos meg. Det setter jeg utrolig stor pris på og varmer hjertet mitt veldig ♥

    Dere er 2 flotte damer jeg gleder meg til å følge videre i 2010, hvem vet, kanskje en tur sørover gjør at vi møtes iløpet av året ? ;-) Tiden vil vise!

    Håper dere får en flott feiring i kveld og går inn i det nye året med frisk pust og mye kjærelighet! Jeg og Anders skal være hjemme alene ikveld og går inn i det nye året med mange tanker, forventninger og følelser ♥ 2010 kommer til å bli et fantastisk år.

    God klem sendes fra Trøndelag ♥ J

    SvarSlett
  2. Hei Jenter,

    Det er alltid så hyggelig å besøke bloggen deres! En god blanding av masse inspirasjon på interiørfronten og personlige opplevelser og tanker dere deler!

    Gleder meg til å besøke dere igjen til neste år !!

    Takk for alle søte kommentarer dere legger igjen inne hos meg - kjempekoz.

    Riktig riktig riktig Godt Nytt År til dere begge og de respektive familiene.
    Stor Nyttårsklem Vibeke :)

    SvarSlett
  3. Godt nyttår til dere kjære bloggevenner!!

    Setter stor pris på dere og bloggen :)

    Varm klem Ingunn

    SvarSlett
  4. Kjære søte!
    Ønsker dere et riktig godt nytt og spennende år.
    Takk for et fint bloggvennskap i dette året og for dere tar dere tid til alltid å skrive koselige kommentarer hos meg.
    Dere er topp!

    Ønsker dere alt godt ♥
    Klemmer fra Christina.

    SvarSlett
  5. Kjære søte Lena og Alexandra!

    Jeg ønsker dere begge to et riktig godt nytt år fylt med mye glede! Takk for alle hyggelige kommentarer siden jeg startet min blogg i september. Vit at jeg setter stor pris på de.

    Jeg gleder meg til å fortsette den gode kontakten i 2010 og til å besøke deres flotte blogg med mye inspirasjon.

    Stor klem til dere begge fra
    Anette Willemine

    SvarSlett
  6. Kjære begge to.

    Riktig godt nytt år til dere begge to!

    Klem J.

    SvarSlett