tirsdag 8. desember 2009

Litt til andre og litt til meg selv!

(Bilde fra The White Company)
Nå er det siste småtteriet av julegaver helt ferdig! Var en bytur i dag, sto på døra til butikkene da de åpnet, her kaster vi ikke bort noe tid:) Det er bra når man har noen favorittbutikker som man nesten alltid finner noe fint!

Og se hva jeg spanderte på meg selv i dag! Julebjeller fra Riviéra Maison! Endelig var de kommet til Sandefjord! Jeg aner ikke hvor jeg skal ha dem, men de bare ropte på meg, så hva skulle jeg gjøre?;)

Her prøvehenger det en i lampen, men den blir nok ikke der.Tror ikke de havner på juletreet heller...
Lurte på om jeg kanskje skulle ha en på hver av soveromsdørene sammen med litt annen pynt, eller sammen med en krans på utgangsdøra. Hvor ville du plassert en slik julebjelle?

Ha en deilig kveld!
Husk julekalender i dag, supert tilbud, kun i dag!
-Lene-

11 kommentarer:

  1. Åh de bjellene er bare helt herlige! Heldige deg!!!! Jeg hadde plassert de på/eller hengende ved en trapphylle jeg har hos oss... men ganske sikkert i hallen eller ved inngangspartiet hvor gjestene kommer inn :-)
    klem Vibeke

    SvarSlett
  2. Hei på dere!Tuusen takk for søte hilsner hos meg;)
    Julestjernen har jeg kjøpt hos Skeidar,men her selger de faktisk noe lignende og veldig fine på rema 1000 også!

    De julebjellene var kjempeflotte,likte ideèn som å ha den på romdørene;)Og ellers masse fine innlegg som vanlig;)

    Ha en fin kveld.
    Her blir det Gray`s Anatomy.
    Klem Klem til dere.

    SvarSlett
  3. Godkväll tjejer.....Vad mysigt att mysa med bebisar, mums luktar såååå gott. Lene, visst är det härligt när sakerna i affärerna bara står och ropar efter en hihi...Klockorna är underbara. Hihi ja det var ett bra förslag, ett glas vin och sen fundera lite.
    Ha det gott tjejer....

    Stor kram Anne

    SvarSlett
  4. Ferdig med julegavene? oj! det var flink jente!! :) jeg er halvveis. men ganske godt fornøyd likevel. nå nyter jeg freden med to sovende små på rommet sitt. laptop i fanget. levende lys og god kveldsmat. ha en fin kveld!

    SvarSlett
  5. Så flotte bjeller du har kjøpt deg...
    Jeg tok den rimlige varianten og kjøpte noen fra Kid. Har hengt de på rekkverket til trappen opp i 2 egt. sammen med girlander og silke bånd. Kjempe kost, og ganske New England style.

    SvarSlett
  6. Fine Lene!
    Jeg vet ikke hvor jeg hadde hengt de. Sikkert på et skap eller en lampe. :)

    God kveld. Klem

    SvarSlett
  7. Hei igjen! :) Nå ble jeg nesten flau, hvis du har fått inntrykk av at jeg er den supermammaen :D For det sto at jeg hadde PLANLAGT å være effektiv. Slikt må planlegges skjønner du..Jeg våkner ikke bare opp, også "pling", nå skal det bakes! :D
    Aller helst legger jeg meg gjerne under dynen igjen når jeg har sendt de to eldste på skolen, og lar de to andre sitte i pysjene sine å se et par episoder av barnas supershow.. men DET trenger du ikke si til noen, det blir mellom deg og meg ;)

    Hærlige bjeller! Jeg har gått lenge å sett på noen tilsvarende på Home& Cottage..mulig de blir med hjem neste gang :)

    God kveld!

    SvarSlett
  8. De er kjempesøte! Kan henges hvor som helst. Jeg forslår å henge de på badespeilet. Så kan du glede deg over de hver gang du pusser tennene og sminker deg.

    Har akkurat fått med meg Greys. Nå venter den gode varme dynen min i det iskalde soverommet. Vinduet står åpent hele året. Når det sner om vinteren og det blåser samtidig, hender det at jeg våkner av at den kalde sneen smelter på fjeset mitt. Hi, Hi.

    Sov godt!
    Klem fra Anette Willemine

    SvarSlett
  9. Så utrolig fine jule-bjeller, de hadde lett blitt med meg hjem også!
    - de kan du jo henge overalt.., fniis:-)
    Ha en kjempefin kveld, klem Hege.

    SvarSlett
  10. Godkveld :-)
    Så nydelige bjeller du har kjøpt deg, skulle gjerne ønske vi hadde RM her på Levanger også. Spørs om det må bli en trondheimstur snart :-)

    Håper dere får en finfin dag i morgen! Vi skal på omvisning på føden, gleder meg :-)

    Godnattklem Jorid

    SvarSlett
  11. Flotte bjeller! Kunne jo vært fint sammen med en grangirland rundt en dør? Hvis du forstår hva jeg mener...?

    Natta
    Emma

    SvarSlett