torsdag 3. desember 2009

Luke nummer 3!

Ny luke!



Alle som bestiller i nettbutikken i dag får med

en pakke servietter fra GreenGate på kjøpet:)





Inspirasjonsbilde fra Lexington

I dag skal vi ha en skikkelig kosedag her hjemme! Fabian har tatt fri fra barnehagen og jeg tror det blir pepperkakebaking! Vi fyrer i ovnen, 5 minus ute og bare 18 grader i stua foreløpig, brrrr! Det har vært noen travle dager denne uken, så jeg ligger litt etter med besøk på bloggene deres, skal ta en runde i kveld tenker jeg:)

Ha en finfin dag alle sammen!
-Lene-

1 kommentar:

  1. Så fint at du likte forslagene til gutta våre. Ja, det er faktisk mulig å finne mye fint til dem - uten å bli ruinert.
    Måtte le da du spurte hva "Rotating Speaking System Dock" er. Skjønner du at vi trenger hjelp eller? Føler meg som en idiot når det kommer til tekniske dupeditter. I stedet for å prøve å forklare noe mer enn at det har med lyd + bilde å gjøre, så legger jeg like godt til linken.
    Mr. Sunhome er også iPhone freak, og bruker den til "alt". Skjønner ikke hva han gjorde før han fikk den! Jeg skjønner egentlig heller ikke at jeg faktisk har vurdert å kjøpe denne dingsen til ham selv. Men, jeg vet at han kommer til hvine av fryd. Det er også veldig greit at den ikke koster mer enn 80 USdollar.
    Ta en titt å se:

    http://www.sharperimage.com/Electronics/The+Sharper+Image+Rotating+Speaker+System+Dock+For+iPod+Or+iPhone.axd

    Høres ut som dere koser dere masse i dag. Slike dager skal man nyte. Det er de man husker best når man ser tilbake.
    Lykke til med bakingen! Og du? Det ER lov å smake på julebaksten. Spesielt lærergutter.

    Klem fra Anette Willemine

    SvarSlett