fredag 4. desember 2009

Pepperkaker og luke 4!

I går ettermiddag koste vi oss med pepperkakebaking!

Det var absolutt fremgang fra i fjor, begge to både kjelvet og stakk ut figurer, men da magen ble mett (på deig!)ble bakingen ikke like interessant lenger;)


Bake og smake, helst samtidig:)


Litt jul i vinduskarmen på kjøkkenet.



Og så skal vi ikke glemme dagens luke!




I dag gir vi hver 4."God Jul" tøyserviett du kjøper gratis! Det vil si kjøper du 3 får du med 1 gratis (3+1), kjøper du 6 får du med 2 gratis (6+2), kjøper du 9 får du med 3 gratis (9+3) osv.
Tilbudet gjelder kun i dag!
Klikk deg inn i nettbutikken her!




Snart helg, igjen!
-Lene-

7 kommentarer:

  1. Å, så koselig dere hadde det. Tenker de var stolte over resultatet også.
    I dag blir det "ornings-dag". Litt av hvert, med andre ord. Eldstedatter får besøk av en jente fra Tyskland. De traff hverandre i USA, som utvekslingsstudenter. Koselig at de fortsatt holder god kontakt. Hun har aldri vært i Norge, så vi har tenkt til å vise henne bittelitt av Oslo, med høydepunkt på Norsk Folkemuseums Julemarked på søndag. Resten av tiden blir konsentrert om venninne-hygge og prat.
    Ha en koselig fredag, Lene!
    Klem fra Anette Willemine

    SvarSlett
  2. Å for noen koselige bilder. Mine småtroll gikk lei etter omtrent tre pepperkaker. ;)

    Bedre held neste år tenker jeg.


    Ha en friefull helg!
    Emma

    SvarSlett
  3. Så flotte bilder.
    Vi hadde også pepperkakebaking i går :-)men jeg tror nok barna spiste mer enn de bakte ja :-) Da er dagens luke tatt i bruk for meg , og servietter er herved bestilt.

    Ha en fin dag i snøen.

    Anette S.

    SvarSlett
  4. Så koselig med pepperkakebaking. Nå gleder jeg meg til neste jul da lillegutt kanskje er stor nok til å ville være med på pepperkakebaking:)
    Ha en nydelig dag!

    SvarSlett
  5. Så koselig med pepperkakebaking! :)
    Og for en utrolig flott ide med julekalender i nettbutikken deres!

    Ha en flott fredag og kommende helg
    Klem Janne Merethe

    SvarSlett
  6. Det er julekos dette her! De ser fornøyde ut også... :)
    Kos dere masse i helgen. Det skal vi! :)

    Klem A

    SvarSlett
  7. Hei Jenter!
    Da har vi kommet oss hjem til en overlykkelig pus, som hadde varm velkomst på trappen. Peisen er fyrt opp og jeg koser meg med bloggrunde! :-)

    Gratulerer Alexandra som tante en liten prinsesse :-)) Kan skjønne du syns det er stort, og gleder deg til å dra til Sverige!

    Herlige pepperkakebilder Lene, ser ut som dere hadde en fin kveld! :-)

    GOD HELG!
    KLem J

    SvarSlett