mandag 11. januar 2010

Bryllupsmesse på Sola!

I går var jeg så heldig at jeg fikk anledning til å bli med en venninne på bryllupsmesse på Sola Airport Hotell. Det var masse flott å se! En nyhet var å sette bryllupsbildene i kunst!

Vakre serviser dekorerte flotte bord!

Tenk å kunne legge en ønskeliste på et glassmagasin nå, jaja, blir 8 år til sommeren siden vi hadde vår ønskeliste ute...:)


De vakre brudekjolene var høydepunktet!

Vi fikk et flott show!


Dagen i dag har blitt tilbrakt i bilen, og nå er vi på plass i heimen igjen! Borte bra, men hjemme er alltid best:) Nå sprengfyrer vi i ovnen, hadde vært nede i 6 grader her inne da den elektriske ovnen i stua hadde slått seg av mens vi var borte. Brrr!
Ha en fin kveld!
-Lene-

6 kommentarer:

  1. Ja det tar på... :)

    Så heldig du har vært da. Bryllupsmesser er kjempegøy.

    Ha en fin kveld Lene. Klem fra meg.

    SvarSlett
  2. ååå... jeg ville også vært med ;) hihi...
    Tror jeg må sjekke mulighetene for sånt i oslo området! Må komme meg på en sånn messe!
    Ha en fin kveld!
    Klem Hege

    SvarSlett
  3. Oh the tableware is fantastic, even for everyday life! Makes me want to marry! ;-)
    http://marinagrenadinescieldequimper.blogspot.com/

    SvarSlett
  4. Så herlige bilder...) jeg som fortsatt ikke har rotet meg til å gifte meg.:-)

    Må jo bli sånn,så fort jula er ute er vi i vårmodus...for så fort sommerferien er over er vi i julemodus..:-) litt julefri må vi jo ha.:-) Kos deg, håper du har fått opp varmen.:-)

    SvarSlett
  5. Hallå tjejer....Lena Åhh vad härligt med bröllopsmässa. Måste ha varit fantastiskt att se alla brudar. Alexandra, underbara bilder i förra inlägget. Ha det gott båda två...

    Kramkram Anne

    SvarSlett
  6. Tenker du koste deg! For en inspirasjon! Deilig å få slike inntrykk å ta med seg hjem. :)
    Høres ut som du og familien har kost dere masse i Stavanger. Å komme hjem til kaldt hus var antagelig ikke like morsomt. Håper dere etterhvert har fått opp varmen:)

    Her er det "bare" -15 i dag. Mr. Sunhome fyrer i peisovnen. Det er så koselig, synes jeg - å sitte foran peisen.

    Nå er det snart på tide å tusle i seng.

    God natt!

    Klem fra
    Anette Willemine

    SvarSlett