fredag 12. mars 2010

Svart/Vitt hos mig!

Den här maffiga påskbuketten hade gärna kunnat stått på ett bord hos oss under helgen!
Välkommen Fredag!
Jag har ännu inte köpt några påskblommor men tror att det kanske får bli en påskig bukett idag. :-)
Lite nytt hos mig på verandan. Jag köpte Love-kudden och 2-kudden ur förra Day Homekollektionen men fick tyvärr inte tag på 4:an.

Så tänk så glad jag blev när jag fick köpt en 4:a från årets kollektion hos Anita med den fina bloggen My home! Här ser ni också min nya pappelinamatta i svart/vitt.


Nu har jag båda barnens födelsedagar i soffan. Wilma den 2:a januari.




Och Carl Ludvig den 24:e januari. Den nya kollektionen är lite mer krämvit men det blev faktiskt helt ok! Nu tar vi och njuter fredagen och att helgen snart är här! :-)
Vad har ni för planer under helgen?
-Alexandra-




11 kommentarer:

  1. Vad fint det blev!!

    Tänk vad kul, min dotter har också födelsedag den 2:a januari :).

    SvarSlett
  2. så koselig, og stas at det er datoene til barnas bursdag...:) koselig hos deg.:-) buketten var også aldeles nydelig.:-)

    ha en fin dag i solen.:-)

    klem Gry

    SvarSlett
  3. i love black and white.. lekkert...
    du må inn på bloggen til drømmefabrikken... du med dine vakre barn... er det ikke bare så flott?? i wonder: -... er vi for store til å være sovende prinsesser alexandra?? hoho.. kanskje litt moro å ha på soverommet!! masse pink... og masse redigering!!! ingen dum tanke til mitt sorte soverom nei!! kram og gooood helg ....

    SvarSlett
  4. What a beautiful bunch of flowers. Hope it will help melt all that snow for the sring to come AT LAST ! Have a nice week end :)

    SvarSlett
  5. lekkert med sort og hvitt!

    du...jeg bestilte varer i butikken i går, men har ikke fått noen ordrebekreftelse... kan du sjekke for meg???

    klem beate

    SvarSlett
  6. Påskebuketten var lekker! Kjøpte meg en liten potte med små påskeliljer som jeg satte ved døren. Vårlig og hyggelig med en liten fargeklatt!

    SvarSlett
  7. ÅJ har dere blogg? Så gøy! Den må jeg jo bare følge!

    Ha en finfin kveld!

    Klem!

    SvarSlett
  8. Så fint det ble!!

    I går ble jeg så inspirert av innlegget under her, at jeg dro rett og kjøpte SkönaHem!
    Vanvittig flott hus...drømme drømme!

    God fredag - jenter!!

    SvarSlett
  9. Lovely... love yours blog. makes my day brighter ;) BR from Austria, Klem ;) margaretha

    SvarSlett
  10. Verkligen snyggt alltihop.:-) Kram Stina

    SvarSlett
  11. Jeg liker også sort hvitt, det er litt tøfft! Ha en fin helg:)

    SvarSlett