torsdag 18. mars 2010

Vitt hus och min ballerina!

Härliga vit/gråa bilder från ett rustikt hem. Jag gillar pläden!
Hallojsen alla goda! Vi har precis kommit hem från Wilmas dans och middag efteråt. Det blev enkelt på Mcdonalds idag! :-) Wilma älskar lekrummet som är där och idag gjorde Carl Ludvig premiär bland kuddarna och var lika glad han! :-)
Vitlaserade trägolv. Jag gillar speciellt Tolix-stolen och de vackra betongljusstakarna på bordet från Tove Adman.
Imorgon ska vi åka till de svenska fjällen så jag ska sätta igång och packa. Vi ska åka tillsammans med makens syster och hennes barn. Jättemysigt!
Fint med den rosa tonen till det grå/vita.Bilder från Sköna Hem.
Annars har vi haft en lugn hemmadag, barnen och jag. Bara slappat runt i mysdressar och haft det skönt.


Min lilla prima ballerina spexar före dansen. Idag var hennes dansväninna sjuk så mamman fick vara danspartner! ;-)


Skatterna och jag på gatorna i vår lilla stad.
På väg att äta middag. Hoppas att du får en skön torsdagskväll!
Kramelikram!
-Alexandra-



6 kommentarer:

  1. For en herlig ballerina.:-) Takk for titten, koselig å se dere..-)

    SvarSlett
  2. Så koselig et bilde av dere:)
    Ha det fint på fjellet....
    eddaKlemmer til dere:)

    SvarSlett
  3. Hej hej, har försökt få tag på er men ej lyckats. Vad fina bilder Wilma ser ut som en riktig ballerina.

    Puss och kram till er. Camilla

    SvarSlett
  4. Så fin inspiration... Tänk om man hade haft mer ljus i huset, 3 meter takhöjd och obegränsat med pengar. Då hade det varit riktigt snyggt hemma, haha... jo en städtant måste man ju ha också så klart.

    Vi var på fjälltur förra helgen och bara för två nätter kändes det som om man packade för en vecka...känner du igen dig?

    Ni är väldigt söta på bilderna. :)

    kram!

    SvarSlett
  5. Millie- Vi hörs under helgen. Pussa N från moster. kram A

    SvarSlett
  6. Vilken fin bild på er! Snygg jacka! Noterat att väldigt många i Norge använder gummistövlar i stan, mycket mer än här tror jag! Vimmlar med Hunter och Ilse Jacobsen i Oslo! Får väl ta med mina I Jacobsen dit nästa gång jag åker, gissar att det blir blött när all snö smälter undan!
    Önskar Er en toppenhelg!
    Kram Helena

    Psst! Så söööt ballerina!

    SvarSlett