fredag 14. mai 2010

God morgen fredag!

Serverer litt inspirasjon fra et lyst og flott hjem på denne "inneklemte" fredagen:)
Har du også fri kanskje?
Jeg har blitt en stor tilhenger av bokstaver på vegg og hadde ikke sett varianten med "TE" på kjøkkenveggen før. Stilig med det røde i det ellers veldig lyse hjemmet!
Et slikt romslig kjøkken hadde ikke vært meg imot!

Og en sofagruppe på kjøkkenet!
Ja, her sitter vi ned med avisen og kaffekoppen etter hushjelpen har servert frokosten;)
Rød "Love"-pute matchet godt veggordet! Stilige detaljer!



Orginal løsning med vinduer fra badet til soverommet!



Bildene fant jeg her.

Nå skal vi ta en tur til byen,
litt småtteri som ikke er i boks før 17. mai.
Så blir det en tur opp i showroom'et/sommerbutikken
for å klargjøre litt etterpå:)

Glem ikke vår Giveaway!
Og vil du følge oss på facebook klikker du deg inn her!

Ha en finfin dag!

-Lene-

10 kommentarer:

  1. Tror nok jeg fort kunne venne meg til å bo i slike omgivelser ja :0) Ønsker deg en riktig god helg og en strålende 17. mai! Klem

    SvarSlett
  2. Oj vilket fin hem, det ska jag titta på närmare. Grattis till 1 års bloggande. Själva har vi inte kommit så långt men det känns som vi är fast i bloggvärlden ;-)
    Ha en trevlig helg,
    Linda

    SvarSlett
  3. Helt nyydelig Lene!
    Lekkert satt sammen:-)
    Kjøkken..? vel, ballsal spør du meg,fnis!
    Ha en kjempefin helg,
    klem Hege.

    SvarSlett
  4. Nydelige bilder....

    Ha en fin dag :)
    Klem,Kari

    SvarSlett
  5. Oj vad fint det var!!!
    Hann inte gratulera er igår, så, STORT GRATTIS TILL ER FRÅN MIG, idag istället!

    Kramar Helena

    SvarSlett
  6. Hej! Väldigt fint!! Grattis till 1 års-dagen:)
    Kram

    SvarSlett
  7. Wow vilket hem! Vilken fin blogg du har!!!
    Kram Susanne

    SvarSlett
  8. Wow, for et hjem! Herlige bilder ♥ Kunne godt sett meg selv i et slikt luftig kjøkken jeg og:o))

    Ha en fin langhelg!

    Klem Line

    SvarSlett
  9. Suck vilka fina bilder och jag kommer fortfarande bara in på min facebook och hittar er inte suck igen/ Kramkram A

    SvarSlett