fredag 28. mai 2010

HAPPY HELG!

Godmorgon alla goda! Barnen och jag har just ätit frulle och har börjat väntamormor som kommer från sverige idag! Hurra!! :-)




Wilma har egentligen haft nedräkning heela veckan så man kan gott säga att min mamma är efterlängtad!

Helt perfekt om ni frågar mig...
Vi ska fortsätta att jobba i trädgården i helgen. Jag ska ta lite proffshjälp av mamma till att placera ut klätterrosor. När jag ser det fina olivträdet på bilden så kommer jag att tänka på mina tre, minst sagt torra träd, ute i trädgården. Tror ni att de kommer sig med lite gödning??




Här har vi blå himmel och sol och jag håller tummarna för en strålande försommarhelg!



Färgkoordinerad bokhylla.
Jag önskar er alla en fantastisk starthelgen!
Kramelikram
-Alexandra-






14 kommentarer:

  1. Hei :)
    Takk for bursdagsmelding :)
    Jeg elsker å pusle i hagen, bare synd jeg har alt for liten tid til det!
    Lykke til med hage-sysslene i helgen:)
    klem Hege

    SvarSlett
  2. Hei:)
    Så koselig at din mamma kommer!
    Håper dere får en flott helg:)

    Klem Line

    SvarSlett
  3. Så deilig med mammabesøk da vennen:-) Mitt oliventre var knusktørt det også, men jeg tok av alle bladene, og satser på at det kommer nye skudd... Vi får se... Her det frokost og avslapning som gjelder også! Vi må ha en date en dag.. passer det til uka? Jeg har fri alle dager bortsett fra onsdag:-) Klem Kristin

    SvarSlett
  4. så hyggelig med mormor besøk.:-) kos dere masse og nyt det flotte sommerværet som er på gang.:-) god helg.:-)

    SvarSlett
  5. kos dere med besøk!!!!

    klem beate

    SvarSlett
  6. kos dere masse med besøk av mormor i helga :)

    klem!

    SvarSlett
  7. Håper dere får en fin helg da. :)
    Klem fra meg

    SvarSlett
  8. Nydelige bilder!:-) Som alltid!

    Kos dere masse i helgen og nyt besøket!♥
    Klem Jorid

    SvarSlett
  9. Hei igjen
    Så koselig at du ble med på min give-away, lykke til!

    Klem Line

    SvarSlett
  10. Love the all white...
    makes my heart happy today.
    have a nice weekend!!!
    elena from Spain

    SvarSlett
  11. Vilket fantastiskt hus....Hoppas att allt är bra med er tjejer och att ni får en fab helg/ Kramkram A

    SvarSlett
  12. Ha en fantastisk helg med mamma på besøk!!

    ;)

    SvarSlett
  13. Hei:)

    Så koselig at din mamma kommer!
    Håper dere får en flott helg:)

    Klem Ingunn

    SvarSlett