søndag 27. juni 2010

Bursdag by the sea!

God morgen alle venner!
I går feiret vi bursdagen til min svoger nede ved sjøen:)
Været var perfekt og vi hadde noen kjempehyggelige timer isammen!


Det var dekket på verandaen, noen har kanskje sett "By the sea"-skiltet før?
Vi selger det i vår nettbutikk:)



Stranden like nedenfor måtte selvfølgelig utforskes:)
Og sko er overflødig nå om dagen synes Madelen som helst går barfotet:)



Friske farger på bordet:)


Det var leid inn Thai-kokker for anledningen og det smakte himmelsk (og ganske sterkt):)
Var lenge siden mine smaksløker ble utfordret på denne måten:)


Og på kakebordet etterpå sto blant annet denne herligheten av en ostekake, nam-nam:)
I dag skal jeg være butikkdame og holder sommerbutikken vår her i Ula åpen fra kl. 12-16!
Men først skal jeg ta meg en løpetur:)
Ha en finfin søndag!
-Lene-

6 kommentarer:

  1. Åh FOR noen hærlige bilder du viser frem;)
    Skulle ønske vi kunne være ute om dagen,her er det vind og regn som vanlig!

    Håper du får en super uke;)
    KLEM

    SvarSlett
  2. Nydelige sommerbilder :-) Her ser vi glimten av sol idag, men med temp på 10 grader minner det lite om sommer!

    Håper alt er bra med dere, godklem J

    SvarSlett
  3. Fine bilder, så ut som dere kozte dere der:) Takk for Pappelinamatta jeg hadde bestilt hos dere. Om du ser på bloggen min ser dere hvordan det gikk med den.. Var strålende fornøyd da jeg fikk den på torsdagkveld. La den på å når jeg kom hjem fra jobb på fredag, så har hunden gnegd den sund.. :-O huff å huff, da ble jeg lei meg;((
    Klem J.

    SvarSlett
  4. Så flotte bilder. Skulle ønske jeg var der :)

    Thaimat og ostekake er mine favoritter.

    Ha en fin uke.

    Klem Ingunn

    Flott skilt også! Jeg har ett som jeg liker så godt (kjøpt av dere)

    SvarSlett
  5. Det så kjempekoselig ut. Vi feiret bursdag igår vi også. Herlig å feire i slik sommervarme. Latteren sitter enda løsere enn vanlig og man kan sitte ute i tiiimesvis:))

    Hihi..vesla mi her også går helst barbeint om dagen, akkurat som din Madelen;) Herlig å se hvordan de oppdager gresset, insektene ikke sant ?!
    Ha en fin mandag.
    God klem fra Line

    SvarSlett
  6. Hadde det vært så vel at jeg kunne brettet matten, eller lign. men han har klart å gnagd midt på matta også på flere steder.... SUKK!! Matta var dritlekker, jeg snudde den og brukte den lyse siden, de få timene den lå i gangen.. Men som du sier så blir de fort tilgitt, eller kanskje ikke akkurat tilgitt, men jeg klarer ikke være sint på "lille banet" mitt lenge av gangen.. De øynene.. ;)
    Klem J.

    SvarSlett