onsdag 9. juni 2010

Nyblom õ Kollén i nettbutikken!

God kveld! Vi har fått inn disse herlige vimplene fra Nyblom o Kollén til sommerbutikken og nettbutikken. De er store og lekre og kan pynte både selskaper og barnerom! Tenk deg å invitere til hageselskap med slike hengende mellom noen frukttrær. Jeg som har to sommerbarn tror jeg absolutt skal gå til anskaffelse av disse for å pynte til bursdagsselskapene som vi som regel har ute på verandaen:)

Andre sommerlige tekstiler vi har hos New England Style er disse maritime grytelappene og grillvottene:) Koselig å fornye seg litt på kjøkkenet også:)

Og noen som ønsker seg nye stoltrekk? Vi selger de med rett kant.


Dagen i dag ble slettes ikke som jeg hadde tenkt og svært lite har blitt gjort i huset, og nå frister sofaen mest:)
Men aller først skal to trøtte barn i seng her:)


Ha en finfin kveld!
-Lene-

4 kommentarer:

  1. Den som hadde hatt frukt trær.. Drømme... Har lurt på en slik da rommet til lillegutt er pusset opp. Pynter sånn opp.

    Klem fra meg.

    SvarSlett
  2. Kristin, Akeleiegården9. juni 2010 kl. 20:34

    Hei!

    Så fine produkter og lekre farger!
    Flott blogg også!
    Skal legge meg til som følger jeg! :)

    Hilsen Kristin, Akeleiegården.

    SvarSlett
  3. Nyblom o Kollén har så utrolig mye fint. Liker spesielt den maritime stilen de kjører nå i sommer. Rett og slett nydelig<3

    klem Nina

    SvarSlett
  4. Iiikk jeg er glad i tekstilene derfra, desverre så var det Havna interiør som var forhandler her hos oss...og de har jo lagt ned...skal inn og titte...har alltid så mye fint i striper som er min favo!

    SvarSlett