onsdag 8. juni 2011

Blå, blå vindar och vatten!

Hallojsen, i sommaren, alla bloggisar!


Hoppas att årets första sommarmånad har startat bra. Jag har bara en examen kvar och börjar känna att stränder och salta bad, ihop med mina små troll, lockar mer och mer!







Vi har fått in sommarnyheter från Greengate. Blått/vitt och romantiskt! Kan helt klart tänka mig att duka upp på frukostbordet med detta porslin. :-)


Dessutom sängöverkast, putetrekk mm så kolla in i butiken!




Nu ska jag åter läsa om sirkulasjonssystemet...men det ser bra lockande ut att bläddra i tidningar ute i trädgården.

Lämnar er med en smak av sommar!

Tjingeling!

-Alexandra-









7 kommentarer:

  1. Vilken glad överraskning med ett blogg inlägg! En examen kvar sen har du sommarlov, så härligt!!! Har du väl aldrig varit så värd som nu:) Jag är stolt över dig som du kämpat i skolan!! längtar tills vi ses:))) Saknar er alla!!! kan väl försöka höras imorn! Puss o kram Å

    SvarSlett
  2. Savner dere jeg! :)

    Håper dere har det bra.
    Klem Anine

    SvarSlett
  3. Härligt med blå-vitt porslin till sommaren!
    Önskar er en riktigt skön sommar!
    //casa de sabina

    SvarSlett
  4. Vilken glad överraskning med ett blogg inlägg! En examen kvar sen har du sommarlov, så härligt!!! Har du väl aldrig varit så värd som nu:) Jag är stolt över dig som du kämpat i skolan!! längtar tills vi ses:))) Saknar er alla!!! kan väl försöka höras imorn! Puss o kram Å
    شركة تخزين عفش بالرياض
    شركة ترميمات بالرياض
    شركة دهانات بالرياض
    شركات تنظيف المنازل بجدة
    شركة كشف تسربات المياة بجدة
    شركة مكافحة حشرات في جدة
    شركة تنظيف خزانات
    نقل عفش مكة
    شركات تنظيف منازل

    SvarSlett
  5. Vilken glad överraskning med ett blogg inlägg! En examen kvar sen har du sommarlov, så härligt!!! Har du väl aldrig varit så värd som nu:) Jag är stolt över dig som du kämpat i skolan!! längtar tills vi ses:))) Saknar er alla!!! kan väl försöka höras imorn! Puss o kram Å
    شركة عزل بالرياض
    شركة عزل اسطح بالرياض
    شركة عزل خزانات بالرياض
    طبيب تصغير المعدة مصر

    طبيب تكميم المعدة مصر
    عمليات تدبيس المعدة مصر
    شركات مكافحة القوارض
    شركة مكافحة حشرات
    شركة رش مبيدات
    شركة عزل خزانات بالرياض

    SvarSlett