fredag 30. oktober 2009

Oliver har flyttet inn!

Bilde fra Oliver Furniture

Jeg var en liten runde i går for å se etter noe "opphengssystem" til gangen, fant et skostativ, men ingenting annet. I dag derimot hadde jeg mere hell! Jeg kom over en butikk som hadde denne flotte hattehylla fra Oliver Furniture! Nå skal den skrues opp og pryde den nyoppussede gangen vår:)

I kveld skal vi være med ungene på halloween-fest, de er helt i 100 og gleder seg til å ha på de nye kostymene:) Blir nok litt artig for oss voksne også tenker jeg:)
Ha en fin helgestart!
-Lene-

4 kommentarer:

  1. Hei, Takk for hyggelig hilsen. Gratulerer med nydelig hylle. God helg! klem Siv

    SvarSlett
  2. Hei dere!
    Så flotte innlegg som har kommet! Og beklager at jeg ikke har fått kommentert, ikke helt i form idag. Spørs om det er noen bivirkninger av vaksinen, men som jeg visste om på forhånd da. Slapp osv!

    Håper dere koser dere ikveld!
    Hapy halloweem :-) Gleder meg til å se bilder!

    God klem Jorid

    SvarSlett
  3. Fin hylle! Ha en moro halloween-feiring!

    Klem Kristine

    SvarSlett
  4. For en flott hattehylle!
    Håper dere hadde en fin halloweenfeiring i går, og ønsker dere en fortsatt god helg. :o)

    SvarSlett