torsdag 17. desember 2009

Julefrid?

(Bilder från Sköna hem)
God morgon Torsdag och god morgon till er alla bloggisar!
Idag ska Carl Ludvig och jag ha en riktig mysdag. Det enda som ska göras är att åka och köpa ett par nya blommor (mina orkidéer tappade alla sina blommor igår) till vardagsrummet. Annars ska vi dansa runt till julmusik här hemma. :-) Vacker våning, va? Kolla in kakelugnen!
Bilder på familjen pryder sovrumsväggen i mörka ramar.

Gillar när man ser ärvda ting bland det nya! Fina kransar i fönstren har de minsann också.



Bakom dagens lucka står det FRI FRAKT! Vi vet att ni gillar det och då blir det så! ;-) Skriv "desemberfrakt" i kodfältet i handlevagnen. Butiken finner du här!
Ha nu en fin torsdag!
-Alexandra-

6 kommentarer:

  1. God Morgen !
    Takk for awarden :-)Dere har blitt et fast innslag i min hverdag og setter pris på dere og de hyggelige kommentarene deres! Har lagt igjen en lengre kommentar i innlegget under!

    Kos dere i dag. Vi skal også ha en kosedag idag m litt leking og baking (igjen...) :) Julen er herlig!
    klem Vibeke

    SvarSlett
  2. Kos dere.:-) Jeg har satt deig til deilig brød jeg skal bake til jentelunsj i dag.:-) Ha en strålende dag.:-) Gry

    SvarSlett
  3. Ååå.. jeg blir så misunnelig når jeg hører at folk er hjemme og pusler om dagen...! Jeg skulle ønske jeg også kunne være det! Kooos dere masse, deilig med noen nye blomster da, selv har jeg fått igjen min andre orkide, den har 5 knopper som straks springer ut... skikkelig stolt den:)
    Ha en fin dag!
    klem Hege

    SvarSlett
  4. Längtar tills jag får se Carl Ludvig dansa. Jag lyssnade på Wilmas favotit julsång igår och tänkte på er.

    Puss och kram Camilla

    SvarSlett
  5. Heihei!
    Så koselig dag dere skal ha :-) Vi skal hjem til mamma på middag og juleavslutning på skolen til søskene mine. En hyggelig familiedag med andre ord :-)

    Godklem J

    SvarSlett
  6. Ha en riktig god helg Alexandra:) Fine bilder du viser her!

    SvarSlett