fredag 18. desember 2009

Klar-ferdig og luke 18!

Nå kan julen bare komme!
Vi har fått snø, håper den blir!
Vi har pyntet...på både den ene og...

...andre måten!


Julestrømpene er hengt opp!




Julegodtene er laget!



Blomster i vasen!

Så i dag tar jeg meg en aldri så liten husmorferie! Både Alexandra og jeg pluss et par til skal ta en tur inn til hovedstaden for en hyggelig kveld! Det skal bli deilig å få av seg joggedressen, pynte seg litt og nyte god mat og drikke sammen med gode venner.Og kanskje blir det litt shopping på lørdag? Jeg er igrunn ferdig "shoppet" til jul, så jeg kan egentlig bare gå rundt å kose meg:)




Nr. 18! Tror vi skal avsløre hva som er planen vår med resten av julekalenderen! Vi kjører FRI FRAKT helt frem til jul, eller forresten skal vi si ut året!? Jo, det gjør vi! Skriv "Desemberfrakt" i kodefeltet i handlevognen så spanderer vi frakten i nettbutikken ut året!
Ha en fin dag! Og god helg!
-Lene-

7 kommentarer:

  1. Så deilig.:-) både det ene og det andre....Ferdig hos deg.:-) Bare å lene seg tilbake og kose seg.:-)

    SvarSlett
  2. Hei på deg!
    Så flott dere har pyntet, det pepperkakehuset fristet!!

    Her er det snøbyger i luften her også, det er så koselig med snø og hvitt ute !:-)

    KOS DERE MASSE I TIGERSTADEN! Det fortjener dere virkelig :-)

    GOD HELG <3
    Klem J

    SvarSlett
  3. Supert med fri frakt! Jeg har klart å benytte meg av det to ganger. Fikk første pakken i går, tusen takk for kjempe rask levering!

    Koselig blogg og butikk dere har :)

    Julie A.H.

    SvarSlett
  4. juhu!
    høres ut som om du er klar for julen!!!
    kos dere masse i kveld! en velfortjent damenes aften!

    klem Beate

    SvarSlett
  5. Vi skal få imorgen! Iallefall ifølge værmeldingen, og den vil vi ha til jul ja:) Ha en riktig fin helg:0)

    SvarSlett
  6. Så fint du har pyntet, her ligger jeg litt etter skjema med alt nå, julen kom litt brått på nå synes jeg;) Kos deg ikveld!

    SvarSlett
  7. Så koselig julepyntet!

    Nå fortjener dere en deilig pause fra hjem og arbeid. Kos dere masse i Oslo! :)

    Klem fra
    Anette Willemine

    SvarSlett