torsdag 9. juli 2009

Akkurat slik...

Bilde fra Veranda
...ligger mitt drømmehus til!
Usjenert, rett ved havet og selvfølgelig egen brygge!
Begynner dere å savne godværet? Jeg har vært så utrolig effektiv de siste dagene at jeg tar faktisk et par dager til med regn på strak arm, kanskje jeg kan få gjort ennå litt mer!
Nå har jeg sydd og hengt opp forhenget jeg skulle ha for det lille rotehjørnet mitt på kjøkkenet! Men det var jammen ikke så greit, men jeg skylder på redskapen, tror symaskinen til hu mor begynner å bli litt gammel og oppbrukt!
Men det ble ikke så verst, det ble bedre enn det var ihvertfall:-)
Ha en finfin kveld!
-Lene-

1 kommentar:

  1. Ja, dette er drømmehus beliggenhet! Kjempeflott bilde:)
    Syens ikke det er så ille med litt regn jeg heller igrunn, ihvertfall ikke når jeg sitter på jobb hele sommeren.. Men, man blir liksom litt mer effektiv når det ikke er så varmt og ingen grunn til å sitte ute pga været.
    Ha en finfin dag!
    Klem AG

    SvarSlett