torsdag 9. juli 2009

Inspirasjon!


Bildene fant jeg her.

Litt inspirasjon til barnrom:-)
Nå har jeg fått ordnet litt på Madelen sitt rom, skal legge ut noen bilder snart. Det er ikke ferdig, men jeg har fått satt sammen de møblene jeg kjøpte på Ikea. Mangler å henge opp hylla, skal også skaffe nye gardiner og litt andre detaljer, men det skal jeg ikke stresse med.
Nå skal jeg gjøre noe jeg absolutt ikke kan, nemlig å sy, vet knapt opp og ned på en symaskin, men noen rette sømmer burde jeg vel klare... hmmm...
-Lene-

2 kommentarer:

  1. Så flotte barnerom! Likte spesiellt det øverste! Alltid gøy å ordne på rommene til de små=)
    Ha en finfin torsdag videre og god sommer!

    SvarSlett
  2. Hei Lene!: )

    Flotte innlegg fra deg, mange fine inspirajonsbilder.. Må være gøy å innrede et barnerom, gleder meg til dagen det blir min tur.

    Håper du nyter sommer og ferie,

    Klem fra meg: )

    SvarSlett