fredag 25. september 2009

Litt hverdagsluksus!

Litt hverdagsluksus? Ja, det synes jeg at man skal unne seg!
Såpene fra Savon de Marseille er en del av min hverdagsluksus :)
De dufter så deilig og ikke minst, de tar seg veldig godt ut ved vasken!
Nå har vi fått inn ny ladning til Nettbutikken vår, disse såpene er noe av det mest populære vi har og er den perfekte "gå bort-gave"!
Vi har tatt inn en ny duft denne gangen og det er kirsebær:)
Nå er ungene i seng, og jeg er plassert godt nedi sofaen,
tror jeg skal unne meg et glass rødt i kveld:)
Kos dere og nyt at helgen er i gang!
-Lene-

4 kommentarer:

  1. Hei! Jeg så et glimt av yndlingssåpen min på bloggrollen til NIB og klarte ikke la være å titte. Jeg digger savon de Marseille, og har også blogget om den hos meg. Fantastiske lukter - jeg tror favoritten er fiken og grapefrukt.

    Ha en fin kveld, her er det også noe rødt i glasset.

    SvarSlett
  2. *løper inn å ser*
    Kanskje det kommer en bestilling :-)
    Har aldri testet den før.

    Klem J

    SvarSlett
  3. Har ikke testet den jeg heller. Må undersøkes. Skal jeg kjøpe kommer jeg til dere!

    God helg damer!
    Kos dokke. :)
    Kos og klem fra Asker.

    SvarSlett
  4. En sånn har jeg, men den hvite typen....Den som har duftfri såpe, men jeg ønsket den med hvit skrift...:) Men nå er det refyllt med annen duftende såpe!!

    God helg!!

    SvarSlett