mandag 23. november 2009

Adventskalender!

Hej på er alla fina! Jag ser runtom på bloggarna att era adventskalendrar börjar bli färdiga. Har tänkt en del och bestämt att Wilma inte får en presentkalender i år. Såg en jättefin papperskalender med massor av glitter på och en fin bild. Tror kanske att det blir en sådan...
Annars tycker jag att den här stegvarianten var väldigt fin! Helt i min smak. :-) Maken fick 24 olika sorters julöl för några år sedan av mig. Det var mycket uppskattat! ;-)

Ska försöka mig på ett äventyr i 24 små delar till dottern också. Har börjat så smått så nu gäller det att slutföra! Ha en fin dag!
-Alexandra-



5 kommentarer:

  1. Alla kalendrarna ar jättefina. Och julöl - så smart. Det kanske jag ska kopiera. Hade absolut uppskattats av herrn i huset.

    Mina småtroll får öppna kalender tillsammans med mamma i år. Tycker de är lite för små för nåt annat.

    Kram
    Emma

    SvarSlett
  2. Jeg likte stige-kalenderen best, kjempefint! Veldig smart med forskjellige juleøl i kalendergave, det hadde nok falt i smak her i huset også :-)

    Men det er kun barna som får kalender hos oss, og storesøster gleder seg allerede!

    Klem Kristine

    SvarSlett
  3. Her var det mange fine kalender bilder!!
    Kjekt å bli inspirert...
    Klem J.

    SvarSlett
  4. Flott inspirasjon! det finnes jo så mye fint man kan lage selv, men jeg er ikke så flink til å sy og sånn jeg da. Men jeg er så heldig at jeg har en super svigermor som ordner dette til barnebarna :-)

    Ha en fin dag!

    SvarSlett
  5. Så flotte adventskalendere du viser! Kjempekoselig med en eventyr-kalender da:) Sikkert mye koseligere når man er så små også!
    Juleøl er en god ide, jeg har kjøpt juleøl hver lørdag i kalenderen til kjæresten. Håper og tror det blir en hit:)
    A'en har jeg en gang kjøpt hos boligfryd.no, men jeg er ikke sikker på om de har de der enda.
    Ha en fin kveld og en herlig tirsdag!
    Klem AG

    SvarSlett