mandag 23. november 2009

God morgen nye uke!

Vi har hatt en deilig og avslappende helg, men det jeg kunne tenkt meg nå var faktisk en hyttehelg med SNØ! Kunne vært herlig og kjent litt snø knase under skoene! Og ungene hadde ikke hatt noe imot å base rundt i snø en hel helg:)


Slike gensere liker jeg godt!
Får herlig vinter/julestemning av disse:)

Og sjekk disse luene, en super skilue! Både genserne og
luene fant jeg hos Ralph Lauren.
Nå skal vi ta i vei til barnehagen og så få startet på dagens prosjekter!
Ha en fin dag alle sammen!
-Lene-

5 kommentarer:

  1. Hei Søte :-)
    Så herlig bilde, jeg har også et lite innlegg idag ang at jeg savner snøen. Syns ikke stemningen er helt på topp uten snø og 4 + grader med regn :-( Håper den kommer i løpet av desemberen iallefall!!

    Jeg skal kose meg med litt vasking av babyklær, flytte sengen til T på rommet vårt og syssle! :-) Når 1. søndag i advent kommer så skal vi nyte og kose oss hele desember og vite at alt er klart. T.o.m sykehusbaggen skal pakkes så godt som det lar seg gjøre, bare for å ha det klart! Herreligheten, nå nærmer det seg..

    Håper du får en flott dag!
    Klem Jorid

    SvarSlett
  2. Å, det var et vakkert vinterbilde. Nå fikk jeg skikkelig lyst på en skitur.
    Håper så veldig på sne til jul.
    Ha en deilig dag, Lene!
    Klem fra Anette Willemine

    SvarSlett
  3. Jeg gleder meg til masse snø og vinterkos!
    Helt fantastiske gensere og luer... Minner meg litt om Bridget Jones. :)

    SvarSlett