lørdag 21. november 2009

En god idé?

Slik så det ut forrige fredag da vi fikk litt snø her på østlandet!
Stakkars oliventreet mitt tenkte jeg da! Men har jo hørt at de ikke trives for varmt heller...
Løsningen: Jeg har nå satt oliventreet mitt på sovrommet,
som er det kaldeste rommet i huset!

Håper det kommer til å trives her, vil jo veldig gjerne sette det ut igjen til våren!


Her er et bilde fra New England Style's julephotoshoot.
Som dere ser har vi satt juletrelys i oliventreet, synes det gjorde seg godt!
Kanskje jeg gjør det med mitt også:)


Ha en herlig lørdag!
-Lene-

7 kommentarer:

  1. Syns du må ha litt lys i treet ditt etterhvert :-) Gjorde seg på soverommet!

    Ha en super dag Lene!
    Klem J

    SvarSlett
  2. så skjønt med julelys i oliventreet!!!

    ønsker deg en fin lørdag!

    klem Beate

    SvarSlett
  3. Oliventre er jo så stilige! Passet perfekt på soverommet!
    Så koselig at du ble så glad for å vinne :)
    Min mail er hegens@gmail.com, send meg en mail med adressen din, så dumper den en pakke i postkassen din etterhvert :)
    Ha en fin dag!
    Klem Hege

    SvarSlett
  4. Det passet jo perfekt inn på soverommet. Oliventrær er så elegante synes jeg.

    Og vakkert med lys i, det synes jeg absolutt du må ha når det nærmer seg jul ja!

    Ha en strålende lørdag :-)

    SvarSlett
  5. Hei
    Du kan med fordel la oliventreet ditt stå ute i vinter selv om det kun står i en potte. Jeg har god erfaring med det (både på store og små oliventrær). La det stå et sted som det får vann men ikke er for værhardt (mye vind etc.) Det holder seg og er kjempelekkert med litt lykter/pynt i ute:-) AM

    SvarSlett
  6. Så koselig med snø. Gleder meg til jul :)

    Riktig god helg.

    Klem Ingunn

    SvarSlett
  7. Herlig oliventre! Jeg vil gjerne ha et jeg óg, sammen med et stort orangeri. ;)

    Veldig fint med lys i.

    Klem,
    Emma

    SvarSlett