søndag 22. november 2009

Gratulerer, Gratulerer og snart gratulerer!

Gratulerer med dagen til den snille mamma'n min som har bursdag i dag! Skal ikke røpe hvor gammel du blir;) Men et lite hint er at barna dine begynner å bli gamle de også;)
Vi gleder oss til selskap senere i dag!

Og "guess what"?! Jeg, ja tenk JEG har vunnet giveawayen på den koselige bloggen "Litt av ditt & Litt av datt"! Har aldri vunnet noe som helst her i Blogglandia, men nå snudde jammen lykken! Føler meg bare sååå heldig! Flotte, røde Gant-håndkler skal få pynte opp på badet mitt til jul! Jippi! Og tusen takk Hege!


Og nå er det snart på tide å avsløre VÅR vinner i vår giveaway, men dere får smøre dere med tålmodighet til i kveld, så følg med her hos oss:)

Nå er det pysj og tegnefilm på TV som gjelder, en deilig søndag morgen med andre ord!
Håper din søndag også blir fin!
-Lene-


4 kommentarer:

  1. Gratulerer til mammaen din! Så koselig at du vant :) Alltid gøy, det!

    Ha en super søndag :) Klem

    SvarSlett
  2. Gratulerer til mamma som fyller år!! En skikkelig deilig, lat søndag her også;) Det er øs pøs regnvær og helgrått ute - så i dag er det ikke annet å gjøre enn å kose seg inne:)

    Ha en herlig søndag!

    Klem Anette:)

    SvarSlett
  3. Gratulerer til mamma som har bursdag!

    Vi har vært ute i regn nå,lillebror sover søtt,så Noah og jeg sitter å tegner,klipper og limer...koser oss!

    Ha en fin søndag!Klem C

    SvarSlett
  4. Gratulerer med din mor ! :-)) Og grattis som vinner, bestandig koselig å vinne noe!

    Ha en flott dag! :-)
    Klem Jorid

    SvarSlett