søndag 20. desember 2009

Fjärde advent och packning!



God kväll på er! Här brinner det fjärde ljuset och jag ska packa inför sverigeresan. Vi har haft en busy helg.Busy men urtrevlig! Igår, när jag kom hem, gick hela familjen på pinnekjøttmiddag hos goda vänner. Jättetrevligt och gott!

Idag var vi hos några andra goda vänner på förmiddagen och nu har vi just kommit hem efter att ha ätit på restaurang och varit på teater "Jul i Prøysenland" med Fami. Wilma tyckte att det var jättebra och stod stundvis upp och dansade till musiken. :-)


Den här fina kudden har min goda väninna Tone gjort. Jag beställde två. En till barnens oldemor och en till deras gammelmormor och gammelmorfar i Sverige. Tror att de kommer att bli glada! :-) Bäst jag sätter fart om jag inte ska packa hela natten. Ha en fin söndagskväll!
-Alexandra-



3 kommentarer:

  1. Så flott en pute :-) Personlig og fint å gi til noen som har alt!

    Håper du kommer til å blogge fra söta bror ? :-)
    God kveld til deg, jeg koser meg med tv og isbiter! ;-)
    Klem J

    SvarSlett
  2. Vilken jättefin kudde. Vi ses snart, längtar... kram moster milla

    SvarSlett