mandag 21. desember 2009

Driving home for christmas!

God morgon julaftonsveckan! :-)
Nu är min bil minst sagt f u l l p a c k a d! Jag och barnen beger oss till min mamma och pappa i sverige alldeles strax. Min egen Mr. Big följer tyvärr inte med och bär mitt bagage ;-). Han kommer på onsdagskväll.
Tycker att det ska bli så mysigt att få se min familj och vänner igen.


I dagens lucka erbjuder vi som utlovat FRI FRAKT! Skriv in "desemberfrakt" i kodfältet, i handlevagnen. Ha en strålande måndag alla bloggisar. Nu åker vi och självklart så lyssnar vi på denna i bilen! :-)
-Alexandra-


7 kommentarer:

  1. God tur til Sverige!
    Ha en fin dag i bilen:)
    Klem AG

    SvarSlett
  2. God tur:)
    Kjør pent, og kos dere masse!
    Klem Hege

    SvarSlett
  3. Ha en fin tur. Kjør pent og kos dere!

    Klem fra Emma og meg til dere.

    SvarSlett
  4. God tur tul Sverige :-)
    Kos dere masse, og nyt familietiden!!

    Klem J

    SvarSlett
  5. god til hjem til mamma og pappa, kjør pent.:-)

    SvarSlett
  6. Hei Alexandra! Jeg vil bare ønske deg og dine en riktig god og fredelig jul. Håper vi sees i løpet av 2010:) Nå har jeg ferie og mammapermisjon og venter på den lille i magen. Mange klemmer fra Marie

    SvarSlett