tirsdag 16. mars 2010

Vår på kjøkkenet!

God morgen! Nok en dag med solskinn her hos oss! Så herlig når solen stråler inn gjennom kjøkkenvinduene under frokosten! Nå pusler barna på gulvet her og vi skal øyeblikkelig dra av gårde til barnehagen.
Kjøpte med noen perleblomster i går som har fått sin plass i små krukker på knaggrekken min:)
Hang på GreenGate-påskeeggene mine også, er det ikke lov å starte snikpyntingen litt nå da?

I går kveld hadde Alexandra og jeg et "smykkeparty" hos søte Tone med denne bloggen!
Jeg bar bl.a disse armbåndene. Har blitt atskillig flinkere med årene til å ha på litt smykker i hverdagen, før var det oftest kun til "pent":)

Nå skal vi nyte denne vårdagen og det håper jeg du gjør også!

-Lene-

12 kommentarer:

  1. Vilka söta ägg! Visst får man väl börja att påskpynta nu!!?? :) Ha en bra dag! Kram från Jonna.

    SvarSlett
  2. Herlige vårlige bilder :-) her har det snødd ytteligere 10 cm i natt. Sukk, NÅ ER JEG LEI VINTER!

    Ha en fin dag! Vi skal kose oss på barselgruppe ! :)
    Klem

    SvarSlett
  3. Vilka fina bilder med påskpynt..Ha en trevlig dag
    kram

    SvarSlett
  4. Koselig med påskepynt Lene.
    Ønsker deg en nydelig dag der nede! :)
    Klem fra meg

    SvarSlett
  5. Shit tøffe smykker :.) og herlig vårrekke.:-)

    SvarSlett
  6. Det var verkligen ett snyggt vårarrangement! Gillar speciellt lökarna i glaskrukorna. Supersött!

    klem!

    SvarSlett
  7. Herlig knaggrekke der, Lene! Og de smykkene deres er kule!

    Deilig å se solen!

    Ønsker deg en deilig tirsdag ettermiddag!

    Klem fra
    Anette Willemine

    SvarSlett
  8. Kjempe fint pyntet!!
    Artig måte å henge opp blomstene på:)!!
    Jeg ser at flere har begynt å pynte til påske alt...Så til uka eller helgen kanskje man kan begynne...? Vi skal jo på hytta i påsken, så koselig å pynte litt hjemme først...;)
    Ha en strålende kveld og uke!!
    Klem Tone-C

    SvarSlett
  9. Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.

    SvarSlett
  10. Härligt med lite påskpynt...Det var en vän som var intresserad av Chill-Norway. Tyvärr säljs det bara i Göteborgstrakten.Jättefina armband, hoppas att du hittade något på smyckespartyt.
    Kramkram Anne

    SvarSlett
  11. Så flotte bilder. Deilig med lyset og skiltet er kjempefint.

    Ønsker dere en flott onsdag.

    Klem Ingunn

    SvarSlett